Babyluna Kızlar geceleri uykum bölünüyor iyi bir termos oneriniz var mı mama hazırlamak için suyu muhafaza edicek
Deletedmom0099 Babyluna 8 aydır kullanıyorum cok memnunum kaynar koyarsanız kaynar, ılık koyarsanız ılık tutuyor 10 saat https://ty.gl/y1kfloeh
Kurabiyex Deletedmom0099 yani derecesi değişmeden duruyor mu? 40 derecede yapılıyor ya mama 40 derece koyduk diyelim o şekilde kalıyor mu
Deletedmom0099 Babyluna önceden kenarda hep kaynamış soğumuş suyum var, ek olarak kaynar su yapıyorum biraz ondan biraz ondan koyarak parmağımı yakmayacak sıcaklıkta koyuyorum icine derece olarak ölçmüyorum yani
Yamanikomm Gizem9565 Trendyolda var canim ertesi gun kargo yapiyor mercimet corbasi koy onbile bir gun scak kaliyor nerdeysee
GokSuM Babyluna metro marketten Çelik termos almıştık. Markası falan yok Alman ürünüydü. Kış günü soğukta 2 saat bisikletle gezip çantadan termosu çıkarıp dumanı üstünde kahvemizi yapıyorduk. Hâla kullanıyoruz (5 yıl falan) ama işte markası yok.
Gizem9565 Yamanikomm bana hemen lazım canım ya yarın yola cıkacam e bebekten alabilir miyim acaba var mıdır
Gizem9565 Yamanikomm bide kaynamış soğumuş suyu neye koysam acaba Bi 6 saat fln yok çekecem de bebegim 2 aylık yolda mama yapmam lazım
Yamanikomm Gizem9565 Valla canim ben normal mama yapma isisinda termosa.koyuyorum.suyumu o sekilde ayni sicaklikta tutuyyor bebegin icicegi gibi ayri ayri yapmiyorum ama bir pet siseye koysan bile olur bende kaynamis sogumus suyunu
Cansuk Annem birci tarzı bir yerden kendine almış 80 liraya o kadar güzel ki markasız 15 saat sıcak tutuyor hemen annem aldım 😂😂 o kadar para verip aldıklarım hemen soğutuyordu