Denizmomy Betybey mustelanın ürünlerinden memnunum henüz güneş kremini kullanmadım fakat istersen bi araştır kullanıcı yorumlarını falan
Tortilla Betybey incia kullandım antalyada bu hafta vucut solusyonuyla beraber hıc sıkıntı yasamadım.
aNewMommy Betybey denize havuza mustelaaaa 😋 tatil boyunca gün içinde 2 saatte 1 uyguladım teninin rengi hiç değişmedi, pembeleşmedi bile. Gerçekten çok sevdim tavsiye ederim.
srmnak Betybey incia bebek reminin öneririm bende coo.memnunim denize gittik üstüne uyuya kaldi senzlogda cok şükür yanmadik
Dorukatesin-Annesi Betybey merhaba 😃 biz sebamed in bebekler için olan 50 faktör krem olanını kullanıyoruz memnunu pH değeri çok iyi
Liyosunannesi Betybey tatilden yeni dönmüş biri olarak söyleyebilirim ki sebamed almıstım bu sene cok memnun kaldım, gecen senede mustela kullanmıstık o da çok iyiydi, ama benim kızım 2 yaşında, siz isterseniz bi doktora da danışın yinede.
Simurg Betybey incia. Kızım bembeyaz bir bebek. Denize gittik geldik hala beyaz 🤭 çok memnun kaldım fiyatı da çok uygun
Zeymen34 Betybey benim oğlumda 4 aylık yeni geldik tatilden sebamed kullandım hiç sorun yaşamadım bebeğim beyaz tenli olmasına rağmen.
Oykuecem Betybey badger kullanıyorum temiz içerikli o da mustela yeğenime alerji yapmıştı her bebeğin cildi farklı tabii ki
Poncito Betybey incia kullaniyoruz losyonla beraber aldik ben kendi yuzume de onu kullaniyorum cok memnunum
MotherOfAlmila Betybey Canim ben 3. Kez denize soktum bugun bebegimi. 3,5 ayligiz. Eve shoptan, “Dear Body” cocuk gunes koruyucu sprey aldim. Isimi gordu fazlasiyla. Bol bol da yuzduk.👶🏽🏊🏼♀️
Tugcesilam Betybey walla bende gidicam ilk defa kızım 8 aylık mustela aldım bakalım nolucak bnm kızımda beyaz tenli
EsraKuzeyy Betybey bugun goturdum ilk defa denize 7 bucuk aylik cildi bembeyaz ve aşırı hassas. Sebamed kullandim cok sukur yanmadik👍🏼