ikikizannesi1 sadece su çiçeği değil kaba kulak kızamıkçık vs küçük yaşta olunan hiçbirini olmamışım ben. Aşılarım da var. Annem de beni koyarmış bebekken olanların yanına yine de olmamışım. Kuzenlerim hep ilk okul çağında olmuşlar onlarla büyüdüğüm için iç içeydik fakat bulaşmamış hiç. Ancak çocuğum bu hastalıkları yaşadığında dikkat etmem gerekicek biliyorum tehlikeliymiş söylediler. Çocuğum dışında görüşüp buluşacak kimsem yok. Genellikle çocuklar okulda kapıyor bunları zaten. Bakalım hayırlısı 😅