Kizlar benim iki kizim var ikiside daha su çiçegi olmadi ben ufak yaşta çikartma taraftariyim biri 2 diyeri 3 yaşinda 5 yaşindaki görümcemin oglunun yüzünde hep iz kalmişti geç olunca kaşidklari için iz kaliyor sizler ne düşünüyorsunuz istiyerek çikartmasini saglamak mi ? Kendisinin çikartmasinimi beklemeli ?