Nisanannesi1 bebekzeynep evin içi 24 derece olması lazım yoksa geçmiyor bunun için klima aldık geçti başka bişey yaramıyor malesef
Zela Balkupu Nisanannesi1 bebekzeynep Benim bebeğim 1 haftalıkken olmuştu oda çok giydirmektendi gördüğümde şok olmuştum direkt kıyafetlerini soydum duş aldırdıktan sonra sadece çıtçıtlı atletle bıraktım aynı gün geçti
Mimaranne55 bebekzeynep hiç kullanmadım ama herhangi bir pişik kremi ais görür diye düşünüyorum sık sık havalandir bezini de sık değiş yoğun kremle tamam bide gün içinde en az 2 kere suya sokuyorum ben 😢
bebekzeynep Mimaranne55 kaç gündür bende 2 3 defa yıkıyorum valla hametan sürüyrm bi tık az aldı gibi
tosbiklik1 bebekzeynep bizim de oldu ya bugün pipi kısmı tam bezin olduğu yer ve boynu napsam gecmiyor😔 bende hergün yıkıyorum mutlaka 😔
Lore tosbiklik1 benimde bebeğimin boynundakini geciremedim neler neler denedim tesadüfen fito krem sürdüm 1 günde gecti kurudukca sürüp durdum 6-7 kere
dontsleppyunhappy bebekzeynep bende gül suyu diye duydum, onunla siliyorum. Dünde 2 kere duş aldırdım sildim. Sabah kalktım ki geçmiş. Cok kaşınıyorlar ya 😢
gunessarenin_annesi bebekzeynep bende aynı sorundan sabah post açmıştım benim kızımın sadece yüzünde var bende beklim şuracıkta 🤔
MotherOfAlmila bebekzeynep Canim bize de “stilex” verdi doktor, seffaf bir krem, 2 gune gecirdi tum isilikleri.
bebekzeynep MotherOfAlmila bebeğiniz kaç aylık evde var kızıma sürsesürsem sıkıntı olr mu acaba 14 buçuk aylk