bebekzeynep Kızlar ya kızımın göğüs kısmı omuzları ve popo kısmı çok fena isilik oldu nasl geçer ne işe yarar? Günlük banyosunu aksatmam hiç. Aksi gibi bayram tatiline denk geldi acildeki doktor anlar mı acaba ne geçirir akıl verin bana
Tgbygt bebekzeynep Dün bir bloger bebeğine almıştı çok memnundu Weleda baby isilik içinmiş Euro bazında satılıyormuş indirime girmiş stok yaptım diyordu bende denemek istiyorum bakalım belki burda kullananlar varsa deneyimlerini yazabilirler
bebekzeynep Cicismoms valla bizde öyleyiz terledikce suya giriyoruz ama arttkca artyr aloe vera gül suyu filan denedim işe yaramadı
prenses10 bebekzeynep isilik nasıl oluyor canım? Benim kızımds boynunun altında minik minik kırmızı kaplamış böyle bi bölge. O mu acaba ya?
Mimaranne55 bebekzeynep hiç kullanmadım ama herhangi bir pişik kremi ais görür diye düşünüyorum sık sık havalandir bezini de sık değiş yoğun kremle tamam bide gün içinde en az 2 kere suya sokuyorum ben 😢
bebekzeynep prenses10 büyük ihtimalle isilik canm boyun bölgesi omuz bölgesinde küçük küçük kırmızı şeyler çıkıyor
Zela Balkupu Nisanannesi1 bebekzeynep Benim bebeğim 1 haftalıkken olmuştu oda çok giydirmektendi gördüğümde şok olmuştum direkt kıyafetlerini soydum duş aldırdıktan sonra sadece çıtçıtlı atletle bıraktım aynı gün geçti
Ipekoz bebekzeynep en güzel ilacı deniz suyu bence. İmkanınız varsa Birkaç kez denize geçirin bakın nasıl iyileşiyor💕