Oğlum 19 aylık, aynı şekilde meme bağımlısıydı, bütün gün yapışık geziyorduk. Ben de uzun zamandır bıraktırmayı düşünüyordum ama her konuştuğumda daha da bağlanıyordu memeye. Salı günü bir ilaç almak için eczaneye gitmem gerekti, gitmeden oğluma anlattım şimdi ecaneye gidip ilaç alacağız ve sonra meme emmeyeceksin çünkü hastayım diye. Eczaneye gittik beraber ilacı aldık sonra eve gelir gelmez ben bant taktım göğsüme her emmek istediğinde açıp gösterdim bantı çekmek istediğinde izin vermedim bir şekilde oyaladım. 2 gece çok zorlandık 1 saate yakın yoksunluk krizi yaşadık resmen çok zordu ama bugün 6. Günümüz ve hergün biraz daha azalıyor istemesi. Ama her istediğinde mutlaka açıp görmesine dokunmasına izin veriyorum.