aybukemom 2 yaşında ben hala emziriyorum maalesef. Artık bana tamamen işkence gibi geliyor. Bu söylediğim belki yanlış anlaşılabilir ama gerçek olan, hissettiğim şey bu.
Sürekli emmek istiyor, koltuğa oturduğum an yakama tırmanıyor. İnanın gün içinde hep ayaktayım evde bile. Oturacaksam da mutfakta oturuyorum o oyun oynarken. Yoksa anında meme diye gelip yapışıyor.
Doktoru 2,5 yaşına kadar kesin bıraktırmış ol bence dedi. Çünkü geniz eti büyümesine, diş çürüklerine sebep olabiliyormuş artık. Acı sürmek, sirke sürmek gibi şeyleri tavsiye etmedi. Bant yapıştırabilirsin, keçeli kalemle siyaha boyayabilirsin falan dedi ama bunları da bi araştırmak lazım çocukta nasıl bi etki bırakır diye. Kademeli kesmek bizde mümkün değil. Bu sıcakta etlerimiz birbirine kaynadı resmen sürekli emiyor.