iremakn Merhaba arkadaşlar 3 hafta oldu doğum yapalı sütüm az geliyor süt arttırıcı yiyecek içecek önerisi olan var mı ? Lütfen yardımcı olun ♥️
minnosum25 iremakn Dereotu yiyin bol su uyuyun oda süt yapyor helva bulgur pilavı bide yeşil soğan oda süt yapyor
Denizanasiii iremakn Sütun az değildir canım ona yeter merak etme bebekler ilk zamanda surekli memede kalmak doydugunu anlamıyorlar birde bebegin aktif emiyor mu ona bak benim sütüm pompayla daha çok gelmeye başladı bebegim iyi emmiyormus.Sütün az diye mama verdittiler kaynanam şaka arasında sütsüz inek almışız bile dedi çok zor günlerdi sonradan bebegim büyüdükçe mamayi bıraktı
Denizanasiii iremakn Birde bol su iç en iyi süt yapan şey su kesinlikle ve iyi beslen merak etme sütün cogalacaktir
Annepandaa minnosum25 bana doktorum bu söylesiklerinizin hepsini yasakladı gaz yapıyor diye. Hele doğum sonrası eve gelip taze soğan yedimde 2 gece çocuk gazdan uyuöadı dr yasakladı. Bulgur gaz yapıyor çiğ yeşillikler gaz yapıyor. Süt ve süt ğrünlerş yopurt ayran gaz yapıyor.
Ozgecanmevsim Denizanasiii banada büyükler mama başlattırdılarr memeden emip yorulmak istemiyor az emiyor mamayı kaçıncı ayda bıraktırabildiniz🌸
May01 iremakn tahin çok yedim tereyağı pekmez de . Rezeneli anne sütü arttırıcı çay. Bol su, bolca dinlenmek. Her emzirmeden sonra mutlaka su için… Cevizli pekmezli su muhallebisi yedim falan tabi bunşarın hepsi kilo yapıyor o ayrı 🤣🤣🤣
iremakn May01 bende kahvaltıda yumurtalı pekmez yiyorum kilo aldı başını gidiyor üzülüyorum bi yandan da çocuğa süt olsun istiyorum 😞
minnosum25 Annepandaa kimyon çayı için sabah akşam ve yediğiniz yemeklere kimyon atın gaz için iyi gelecektir
Annepandaa iremakn maden suyu çok güzel süt yapıyor. İçtiğimde gögüslerim taşar. Benim kızımda aşırı gaz problemi yoktu yani kolik derecesinde değil o yüzden çok gaz yapmadı. Ama sizin bebeğinizde yaparmı bilemiyorum. Eğer içmek için çekinirseniz sabahtan açıp akşam içersiniz gazı kaçar. Birde tavuk suyuna çorba çok güzel süt yapıyor.
iremakn Annepandaa maden suyunu dün içtim sür arttırır dediler diye ama gece bebek huysuzdu uyumadı acaba ondan kaynaklanıyor olabilir mi
iremakn minnosum25 evet kimyonu duydum yediğiniz yemeklere ekleyin diye bugünden itibaren öyle yapacam bende
Annepandaa iremakn gazını alım desiğim gibi bekletip için. Ve ardından kimyon yarım çay kaşığı ve su işe yutun.
KutayinAnnesiii Daha ufakmış sütün yetiyordur eğer ki ağlamıyorsa ki ağlasa da gaz sancısı da olabilir. Kilo alımı önemli yetip yetmediğini anlamak için. Ama bol bol su iç ve sütüm yetmiyor diye düşünüp beynini negatif yönlendirme bak gör nasıl çoğalacak sütün 🤗
iremakn KutayinAnnesiii ilk hafta kilo verdi mama takviyesine başlandı hem mama hem meme veriyorum🤦🏻♀️