prenses3509 Ben bana düşkün olmasını çok isterdim. Çünkü kimi görse peşine ağlıyor beni itiyor. Yalnızken dibinden ayrılmaz ama düşünsenize markete giriyorsunuz kasiyerlerle kasada oturuyor biz alışveriş yapana kadar ağlıyor yerlere atıyor kendini. Otobüste insanlarla diyalog kurmaya çalışıyor ve herkesin kucağına atlıyor. Kaç kez otobüsten inip taksi kullandık. Geçen kapıya çıkardım adamın birinin bacak arasına girdi bacaklarına dolandı beni al kucağına diyor. Evde de bana varsa onun peşine ağlıyor. Sabah işe giderken gizlice kaçıyor adam. Sokakta biri alsa benden benim çocuğum diye çığlık atsa oğlum bana el sallar gider. Kargo geliyor kuryenin peşine ağlıyor. Çok dışa dönük. Keşke biraz bana düşkün olsaydı. Hoş acıksa uykusu gelse kimseye gitmez ama kullanıyor resmen beni. Evde hep doğduğundan beri sıkılıyor belki ama paçama yapışıp annem annem diye gezse dünyalar benim olurdu valla ☺️