20 aylık. Tüm yorumları okudum ve hepsini yaşıyorum demek ki bu dönem de normal bu durumlar. Yemek yiyor ama kilo almıyor çok hareketli asla oturmaz 13 kiloydu 12 şuan. Uykusunda bi mızmızlanıyor o da çok terliyor ondan sanırım. Sıcaktan nefret eder. Gün içinde habire elektrik süpürgesiyle gezer. Yada çatal kaşık ne bulsa oynar. Tuvalete beraber gidiyoruz. Sürekli gözü üstümde hep peşimde. Babası gelse asla yüzüme bakmaz. Baba düşkünü. 💫