Yengecanne_ Sırrı söylüyorum Tarçın 😁 Tarçın ekmiştim gelmediler.Hem de günaha girmiyorsunuz.Bir de kabartma tozu 🙃
mavilimorcicek41 Mom88 2.5 yıldır evliyim bu eve gelin geldim bu zamana kadar tek karınca görmedim ne olduysa 1 haftdır evim karınca kaynıyo detanın karınca yeminden aldım koydum yok arkadaş evin heryerinde geziyolar oğlum emekliyo korkuyorum bi yere ilaç koymayada başa çıkamadım bende
Mrs_Mert Mom88 biz çıktığı yeri bulamadık. Banyoda çamaşır makinesi var. Sanırım onun arkasından falan geliyolardı. Gördüğümüz yere sıktık. Duvar dipleri, duşakabin etrafına falan. Sadece 1 kere kullandık gitti hepsi