Prensesim-ipek gocebebirbayan merhaba benimde 3 ay 20 günlük hiç bişey yediremiyoruz ne zaman geçti bu atak donrmindeki istahsizlik
gocebebirbayan Prensesim-ipek 4.5 aylıktı geçtiğinde. 5 ay 7 günlük filan olduğumuzda yine bir atak başladı 6 ay 5 günlük olunca bitecek 😰 şuan 5.5 aylığız 😑
Dilara8228 Hakanasafinannesi Çocuk doktoruna gittik hersey normal verdiği vitamin ve iştah açıçılarda ise yaramadı malesef 😑
Hakanasafinannesi Dilara8228 İnşallah düzelir iştahı ya çok zor gerçekten bazen aşırı sinirleniyorum bende 🤷
Hakanasafinannesi gocebebirbayan canımsss bu ataklar hiç bitmiyor valla her ay yeni bir atağa merhaba diyoruz ayın ortasında tam düzeliyor yeni bir atak veyahutta diş sorunu başlıyor 🤷😃😒
Dilara8228 Hakanasafinannesi inşallah inan ki yapmadığım yemek kalmıyor ama boş kahvaltı bile yapmıyorlar bazen tükendiğimi hissediyorum
gocebebirbayan Hakanasafinannesi diş zaten 3 aydan beri çekiyoruz 😁 6 aylık olucaz hala diş diş diş 😓
xdenoo Hakanasafinannesi Biz iştah açıcı şuruptan ziyade balık yağının daha çok faydasını gördük. Markası easyfishoil multi. İçinde hem multi vitamin hem omega3 var iştahını açtı vücut direncini güçlendirdi tavsiye ederim