Hakanasafinannesi bebeğim 4 aylıktı. İştahtan kesilmişti. Doktor polivit vitamin ilacı (iştah açıcı şurup) yazmıştı ama fayda etmedi. Meğer kızım atak ayında olduğundan böyle iştahsızmış. Atağı bitti iştahı açılmıştı 😅 dişi de 3.5 aylıktan beri kaşınıyor. Şimdi 5.5 aylık yine atak ayındayız 23 günümüz kaldı , yine iştahsız. Uyurken yediriyorum 🙈