Kuzeyufuk benim bebeğim kolikti ilk başta anne sütüyle beslememe rağmen 4 doktor birden günde 4 cc olcak şekilde ara ara ver dedi tüm doktorlara sorabilirsiniz 😊 ki ben tek doktorla iş yapan biri asla değilim. şuan mama veriyorum her mamasına 1 cc damlatıyorum şırıngayla 2 gün yapmasa çatlıyo çocuk