Merhaba arkadaşlar 29 günlük bebeğim en son dün sabah kakasını yaptı hala yapmadı gazını çıkarıyor falan ayaklarını hep karnına çekiyor ve bu esnada hep ağlıyor çevremde ki insanlar 1 çay kaşığı zeytin yağı içir diyorlar sizce ne yapmalıyım kaka yapmaması normal mi