eksiliyesilelma edsn1 ben de 6 aylıkken götürmüştüm doktor kulaklarında kir var dedi ama görünmeyen kısmı sanırım. Yapacak bir şey yok kulak çöpü alıp karıştıramam ya ben de sizin gibi temizlenmemesi gerektiğini okuduğum için çok da umursamadım.