edsn1 Merhaba hanımlar dün bebeğimi kontrole götürdüm kulağına falan da baktı doktor bir sıkıntı var mı diye sordum yok ama içinde çok fazla kir var dedi 🙁 Bebeğin kulağının içi nasıl temizlenir ki dışına çıkan kirleri temizliyorum ama içine bir şey sokmayın deniliyor her yerde var mı bu konuda bilgisi olan ne yapmalıyım ?
cicekannesiii edsn1 bnm kizda 6 aylik olcak kir var ustten temizliyorum diyince doktor karisma dedi iki tane damla verdi onlari kullaniyorum hic kir falan yok artk
NaimeYilmaz edsn1 Yok zaten içerisi temizlenmez. Değerlendirmiştir durumu. Damlalar falan oluyor çok varsa onlardan yazdırın. 🙏
changeyourlife edsn1 kulakların deliğinin dış kısmında hani et gibi bişey varya oraya bastırmadan iki kulağa da eşit şekilde dairesel hareketler yaparsanız pislikler dışarıya kendiliğinden çıkıyor. Anlatabildim mi bilmiyorum ama 😊
Smyra58 edsn1 ben her bonyodan sonra temizlerim kızım iki yaşında şükür bı sıkıntı yaşamadık kulak çöpü ile çok derine girmeden temizlerm devamlı
Meryycan Aman deyim müdahale etmeyin ben kendim cok çektim kulaktan. Bebeğime de O yuzden cok dikkat ediyorum vücut onu atıyor,zaten,dışarı
edsn1 Meryycan ben de bu yüzden dokunmuyorum birçok yerde de bu şekilde okudum ama dün sanki ben çocuğuma bakmıyormuşum pis bırakmışım gibi bir algı yarattı sinir oldum acaba ben mi bilmiyorum diye sormak istedim sizin bebeğinize ne oldu peki?
edsn1 NaimeYilmaz ben de öyle biliyorum ama damla olduğunu şu an buradan öğreniyorum yani sizler de olmasanız araştırmam lazım, kendisi yazması gerekmiyor mu her şeyi biz nasıl bilebiliriz 🙁
Meryycan edsn1 bebeğime degil de benim 2 kere kulak zarım delindi sağırlık riskim vardi o yüzden bebeklerine ultra dikkat ediyorum
NaimeYilmaz edsn1 Belki çok olmadığı için gerek duymamıştır. Siz kulak pamuğunu biraz ıslatıp kenarları iyice temizleyin sonraki kontrolde sorarsınız. Acil bir şey olsa söylerdi zaten endişe etmeyin🥰
Vera1810 edsn1 ]merhaba benım kızımada dr aynı şeyi soyledi bende içini temizlemem dışarısını suyunu mendil ile alırım. Ve cok güvendim bilgisine bır dr asla temizlemeyin dedı bütün hersey o kirde tutunur yoksa içeri girer mikrop enfeksiyon toz vs dedi