Deletedmom5455451 Ben göbek bağı düşene kadar yıkamadım hergün su hazırladım vucudunu yüzünü sildim göbek bağı ıslandıkca düşmesi. Daha uzun sürüyor ve enfeksiyon kapma durumu da var. 10 gün üstüne düşmüştü göbek bağı sonra yıkadım
YoldasYilmaz yigitinanneesii ben hastaneden geldikten sonra yıkamaya basladim iki bebegimide ama banyoda sonra güzelce kurutup spreyi sıkıyordum.iyi kurutulmazsa enfeksiyon kapar cunku