Sadekahvem düşersin, canın acır gibi kötü senaryoları seçemiyorum ben. Çocukların biraz korkak yetişmesine sebep oluyor. Bir anne bebek oyun grubunda çalışıyordum. Oraya bazı anneler geliyordu. Çocukları tırmanmıyor, asılmıyor, kaymıyor vs vs. Cesaretlenmesini istiyorlardı. Parkurda bi bakıyorum anne sürekli “amann düşersin, ayy kafanı çarparsın” gibi cümlelerle istemeyerek çocuklarının korkmaklarını sağlıyordu. Düzeltmeye önce annelerden başlıyorduk. Onun için ben genelde “dikkatli olmalısın” derim. Bebeğim 11 aylık, anlamıyor henüz ama ona bile emeklemeye çalıştığı zaman filan bu cümleyi kuruyorum. Daha yapıcı geliyor 😊