Sadekahvem dusersin, kirarsin, yaralanirsin vb. demenin pek dogru bir hareket olmadigini dusunuyorum. O zaman kesfetme, merak, deneme yapma, heyecanlanma ve cesaret duygulari korelebilir. Bence ‘oradan dusersin’ yerine ’oradan inerken dikkatli olmaliyiz, kafamizi gozumuzu korumaliyiz, vb. alternatifleri denemeliyiz. Ha ben harikayim her zaman dogrusunu yapabiliyor muyum? Elbette hayir 🤷♀️