bizde bu ay başladık oğlum 4 buçuk aylik ama sağlık ocağı bize 4 damla dedi her ay bir damla arttir dedi ayına gore birer damla şeklinde bende kararsizdim kullanmakta ama kendimde var kansızlık cocuklugumdan beri oglumun da bu problemi olsu istemem ondan kullaniyorum