Doğumda 15 kg aldım 10 kg su gitmişti süt olsun diye onu bunu yiyerekten 2 kg daha aldım kendimce dikkat edeyim leslie yapayım dedim ama malesef gitmedi bayramdan sonra diyetisyene gitmeye karar verdim çünkü evde sıkılıca hadi bugün tatlı yapayım diyorum🤣