Jelip kalça için hiç götürmediniz mi yoksa götürdünüz de randevu gününü mü bekliyorsunuz. Götürmediyseniz geç kalmayın derim, 2 aylıkken götürmeme rağmen 1 qylıkken getırmelıydın gec kalmıssın dediler bana, üstelık ıkı aylıkken götür demişti sağlık ocagındakı sağlık görevlileri