İyi akşamlar herkese. Bu konu hakkında bir bilgim yok ama tedirginleşince sizlere sormak istedim kızım 3,5 aylık ama defalarca denediğimde ayaklarını basmıyor hiç desteklemiyor neden acaba kötü birşey mi yoksa normal mi . Kalça testimiz henüz olmadı .