ruzgararinsmom Balkiz20 hiçbir sorun olmadığı halde yeşilse sütün yağlı kısmını emmediği anlamına geliyormuş.Bizzat takip ettim doğru sonuç ☺️ Kısa süreli emdiği zaman yeşil oluyor süresini uzatıp memeyi boşaltınca sarıya dönüyor
Cigdemce ruzgararinsmom aaaa öyle mi. Bunu ilk kez duyuyorum. Benim ki de arada yeşil kaka yapıyor ama ben üşütmeye bağlıyorum genelde. 🤗🤗🤗
Cigdemce Balkiz20 bizim de idrar yolu enfeksiyonu vardı. Doktora kakası yeşil dedim. Kaka örneği aldılar temiz çıktı. Muhtemelen üsütüyor ceyranda kalıyor. Ara ara yapıyor benimki yeşil kaka kuzum.
ruzgararinsmom Cigdemce benim bebeğim bi yeşil bi sarı kaka yapınca çok dikkatimi çekti baya araştırdım buldum takip ettim bundan kaynaklıymış ☺️ Tabi farklı nedenlerde olabilir dediğim gibi herşey yolundaysa emzirme sürenizi takip edin ☺️
Onurkagan06 Balkiz20 enfeksiyon için antibiyotik kullandıysanız yada kullanıyorsanız o da yapar benim oğlum da da olmuştu
Deniz_cem2503 Balkiz20 doktorum yeşil kakanın hiç bir zararı olmadığını söylemişti zararlı olan beyaz ve siyah renkli kaka diye biliyorum
mavisgozlum Balkiz20 canım huzursuzluk da var mı bebeğin usutmus olabilir yesilse sıcak havlu sıcak su torbası koy uyurken ayaklarının altına belki usutmusdur