Meraba ben sütümü ufak bi tencerede kaynatıyorum kaynadıktan sonra kısıp bi beş dakka kaynamasına izin verdikten sonra kapatıyorum ve sıcakken kavanoza alıyorum kavanoz daha hijyenik oluyo ve bence daha iyi tutuyo kavanozda sütümü soğumaya bırakıyorum tabi kontrol ediyorum sık sık serçe parmağım 7 saniye dayanınca süte bi dolu dolu çay kaşığı ( bazen eserse yarım kaşık daha koyuyorum ) mayama ufak bi tasta biraz süt ekliyorum iyice karıştırp kavanozun tam ortasına döküyorum çay kaşığımla hafif karıştırıp kapağını kapatıp üstüne iki sofrayı doluyorum 6 7 saat bırakıyorum çokta güzel oluyo kıvamı mayada önemli tabi