kaymakliekmekkadayifi hayatım ben ilk sma aldım çok iyiydi kabız olunca aptamil conformile geçtim düzeldi, sonra aptamilin normal mamasını almaya başladım smadan da çok memnundum doyuruculuğu çok çok iyi. Ama baktım aptamilde doymuyor. Şimdi tekrar smaya dönüyorum ve en önemlisi sma ile aptamili karşılaştırdım smanın vitamin değerleri aptamile göre daha yüksek yani çok daha iyi. Bebelacta denedim aptamilin aynısı aynı vitamin değerlerine sahip. Sen illaki bu iki mama olsun diyorsan bebelac al fiyat olarak aptamilden daha uygun ve aynı vitamin değerleri. Ben hiç üşenmedim üç mamanında kutusunu aldım oturdum karşılaştırdım sma daha ağır basıyor