10 lira gibi bi fark var bebeleac gold ta öyle ucuz bi mama değil ki kızım dogdugundan belli piyasadaki tüm mamaları kullandım hatta geçen ay aptamil kullandık çok sulu sıvı bi mama reflümüz oldugundan çok kusturuyordu en iyiisi bebelac gold çıktı asla kabızlık veya gaz sorunu olmadı kıvamlı oldugundan bebeğimi daha uzun süre tok tutuyor kesinlikle tavsiye ediyorum hiç pişman olmicaksınız🧡