4 ay 19 günlük ve hayattan soğudum resmen 🥲 Uyku problemi bizi yedi bitirdi. Akşam 8 de uyuyor çok şükür ama bende bir tek amuda kalkarak sallamıyorum Yani o derece 🤣 Sabah 4 de ayakta en geç. Gün bitmiyor. Ve dolayısıyla tüm gün mızmız kucakta ve sürekli ağlıyor. Birde üstüne diş illeti 🤣 Tadından yenmiyor 🤣 Sağlıkları yerin de olsun da ne diyelim Buda birgün geçer ♥️