kaymakliekmekkadayifi elfcfcbz deniycem valla canim cok sagol nasil veriyosun verirken yani ne kadar doyumluk mu veriyosun tadimlik mi
Asel_sahra kaymakliekmekkadayifi valla mamayla bas edemiyoruz 3 gun önce bi kutu aldk suan yarilanmis iki gun gtmez trendyoldan iki kutu daha istedim arada bundan verseydim iyi olurdu 6 aya kadar aslinda
elfcfcbz kaymakliekmekkadayifi kutuda tabakta yazan tarifi yapıyorum o bi ölçüyü ikizlerimin ikisine yediriyorum
Prensesim-ipek Minnos06 sadece meme reddi mi vardı başka alerji belirtiniz oldu mu acaba nasıl ortaya çıktığı alerji olduğu ve şuan ne. Yapiyorsunuz
kaymakliekmekkadayifi Asel_sahra hero babynin iceriginde katki maddesi cok diye okumustum bi yerde koruyucu vs ama ben yine de alip vericem. Nolursa olsun katki maddesi var iclerinde yani hepsinin
elfcfcbz Prensesim-ipek ben ikizlerime tabakta tarifini bi ölçü yapıp yarısını birine yarısını birine yediriyorum günde bir kere zaten emmekte ısrarcılar ağlıyorlar bile yerken ek gıdaya geçişte sıkıntı yaşayacağız anlaşılan
kaymakliekmekkadayifi Asel_sahra ya kuzum ne kadar dogru bilmiyorum oyle bi yazi okumustum sadece. Belki karalama amacli olabilir belkide gercekten dogrudur. Ben evde cok sikilmaya basladim ise baslamayi düşünüyorum bi kac ay sonra o yuzden yavastan ek gidaya basliyorum artik. Doktorumla da görüştüm kilosu 2 katina cikti kafayi tutabiliyor tabi arada egiliyo kafasi hala 😂 mama sandalyesinde oturuyo yavastan tadimlara baslayabilirsin dedi. Ee zaten ek gidaya baslamak icin 180 gun diyolar benim kizin 180. Gunune 1 ay kaldi😂 yani bence yavastan yavastan alistirmaya başlayabilirim diye dusundum. Ben hippte alcam bundan da alcam hangisini severse ondan devam edicem. Hipp her zaman daha iyiymis aslinda kesinlikle organikmis. Bide sey dusundum sabah ben ne kadar korumaya çalışırsam calisiyim yedigimiz ictigimiz herseyde disaridan bi mudahale var. Hic bisey olmasa meyveler sebzeler hormonlu. Ee bende sürekli organik meyve sebzeyi bulmam ve para yetistirmem kolay degil. Ve bebeklere zarari olacak seyleride mamalarin icine koymazlar diye dusundum. Linc yemem insallah okuyanlardan 😂😂😂
Sahraligunler Asel_sahra yorumu ben yazdım sandım kizimin adida Asel sahra ve şuan 3 aylık bir aydır meme reddi var nasıl yapıyorsunuz
Asel_sahra kaymakliekmekkadayifi evet herse hormonlu da nerden kisarsak engel olursak daha iyi olur . Benim kiz cok sevdi hipp organik combiotic olani ama cok pahali icsinde aliriz dedik ama bukdr olacagni düşünmemiştim :) 87 tl 350 gr hafta da bir bile gtmiyor bende takviye amacli alaym dedim bi arastiraym da dedigin gbi herseyde var mamada bile vardr koruyucu amaclı 😂 iki kat oldumi kilonuz :) bizim 8.400 olmasi lazm oda 6 aya kadar sanmiyorum okdr olacagini 😂
kaymakliekmekkadayifi Asel_sahra kuzum senin bebis zaten toplu dogdu masallahi var :) benimki celimsizdi 2930 doğmuştu 3 kilo diyebiliriz cok sukur simdi 7 kiloyu astik 😂😂
ulkercikolataligofret Sabırlar diliyorum bebeğim 1 yaşında hala en zor geçen ayım 4. Aydı diyorum.. 3 ay 27 günlükken başladı 5,5 aya kadar sürdü hergün farklı bir huy edindi. 1,5 ay süründüm ama geçti şükür. Umarım sizin o kadar uzun sürmez 🙏 Sonrası en tatlı zamanları.
Asel_sahra kaymakliekmekkadayifi kiz toplu dogdu ne bizde yeni 7 yi astk galiba cok ac birakti kendni zor 7 yi astk 6 aya kadar 8400 olmasi gerek )insallah olur seninki masallah cok iyi toparlanmis
Asel_sahra kaymakliekmekkadayifi smdi baktm hipp markaninda varmış arkadaşn dedigi mamadan o daha guvenilir bence deniyelim migrosta varmış 😂😂
Hazel_ dontsleppyunhappy zaten belli bir programdan takip etmiyorum rutini bozulup huysuzlaşınca derdi ne diye bakıyorum sonra atak haftasında olduğunu görüyorum