Sakinee zhrayca2001 canım hem normal hemde ister istemez terliyorlar öyle atıyorlar bir yandan o yüzden yapmaya bilir bir süre
zhrayca2001 Sakinee aynen canım ondan sanırım yapmaya başladı şimdi çok şükür dün baya huysuzdu şaştık kaldık çiş yapmayıncada acaba bi problem mi var dedim kendi kendime
Arzukeskn Terleme varsa çiş yapmayabiliyorlar normal,uyurken cis yapmazlar uyanınca yaparlar eğer 8 saati geçerse ve hiç yapmazsa aglarsa ateşi varsa bunlar önemli şeyler ama dediğiniz saatler normal merak etmeyin
Ogulcan zhrayca2001 olsun canım bende yaşayarak doktoruma danışarak öğreniyorum sonra alışıyorsun belirli zaman sonra oyüzden hiç telaş yapma 🙏🏼❤️
zhrayca2001 Ogulcan doğru diyosun kuzum yaa şimdide çişinde bitane kristal gördüm emerken çok terlio edio su versem geçer mi ki acaba 😢🤷♀️
Cns_28 zhrayca2001 benimde bir ara öyle oldu o kadar sıcaktı ki hava çok terliyodu oğlum. Doktora sorduğumda terle atıyodur başka bir sıkıntısı yok demişti. Eğer ek gıdaya falan başladıysanız 6 ayı doldurmuşsa su verin rahatlasın o da. Havalar aşırı sıcak zaten 🔥
zhrayca2001 Cns_28 yok daha 1 ay 28 günlük canım emziriyorum da su verecem galiba 2 3 çay kaşığı kadar
Ogulcan zhrayca2001 ozaman bi doktora götür canım kristallenme varsa benim doktorum suyu 6 ay hiç önermedi canım eğer idrarında farklılık varsa mutlaka test yaptır bence
Gokcebebeginannesi Ogulcan şimdiye kadar 6 tane doktor gezdim canım özeli devleti hiç bişyi kalmadı ama tek dedikleri evet 6 ay emziriyosan su önermiyoruz ama havalar çok sıcak mutlaka ver dedi hepsi bende vermemiştim hiç 2 gündür çiş yapmadık damla şeklinde sarılık vardı hatta şuan da acilden geldim kanda hiç bişy çıkmadı susuz kalmış ddi tek neden bu ddiler ve sütüm de maşallah yetiyor 980 gram almış yani
Gokcebebeginannesi Tubafadime bu ay 1 kiloya yakın almışız biz bende şimdi geldim acilden kan tahlili yapıldı idrar yapmadığı için bakılamadı ama kanda bişy görünmüyo ddi doktor bol anne sütü ve su ver ddi birde serin biyerde tut terletmeyin dedi ama bu pek mümkün değil havalardan vantilatörüde ona tutup uyutamam ki
Ogulcan Gokcebebeginannesi susuz kalmışsa ozaman çay kaşığı ile verirsin Canım kıyamam Allah şifa versin inşallah canım 🙏🏼❤️
Mevakemaleyna zhrayca2001 benimkide yapmıyor kilo alıyordur bide biogia kullanabilirsin canim bağırsak düzenleyici kaç gündür kaka yapmıyor 10 güne kadar normal emiyorsa
Gokcebebeginannesi Ogulcan sağol canıım❤️ biz 5 aylığız eke başlamadık ama suya başladım ben böyle olunca hemen eczane bulup suluk aldım valla çay kaşığı filan kesmez bence bu sıcakta yeni doğan olsa olabilir kaşıkla hem su yani ne gibi bi zararı olabilirki cam şişe su aldım kaynattım soğuttum filan içsin bol bol inşallah sabaha kadar bezi taşşın bol bol çiş yapsınnn😂