Kızlar banyo yaptırdım sonrasında hep emzirdim ne zaman memeden çeksem ağladı sürekli. Bende hep meme verdim neyse alerjim var şuan baya ağır geçio dün rahatsızlandım babası ilgilendi biraz derken sabah 4 30 da tekrar emzirdim 7 30 a kadar hiç çiş yapmamış bu normal mi yaa. Geceden akşam 11 de bezini değiştirdim 4 30 da kadar 1 kere yapmış çişini. Göğsüme bakıyorum sütümde var nie böyle oldu yaa acaba var mı bu durumu yaşayan aranızda