idilolo bnmde ilk bebeğim yaşaya yaşaya öğreniyoruz işte 🙈 daha bunlar ne ki gün gelicek hiç uyumucak gün gelicek uyanmak bilmiycek 😂 endişe etme atak haftaları var o zmnlar biraz huzursuz oluyorlar. Googledan hesaplayıp takip et. O haftalarde meme/biberon reddi, uykuya direnme vs gibi şeyler oluyor. Bizler iyi anneyiz sadece acemiyiz 🙈🌸💕