Seymaay 40 kı çıktıktan sonra 3 saatte bir emzirmeyi bıraktım. 6 saatte kurdum alarmı bazen o uyandı daha erken bazen uyanmadı 6 saat geçince ben emzirdim uykusunda. Gece olduğunu anlaması için khava kararınca ışıkları evde kısdım ve bizde sesimizi azalttık gece rutini oluşturmaya çalıştım. Bi 15 konuşma sonra duş emzirme sonra yanına yatıp uyuttum. Tabi ilk başlarda 2 saat sürüyordu şuan alıştı çok şükür. Fonları falan da hep kapattım 😊