Rumeysamoms açılma arttıkça haliyle sancı da çok arttı acıdan bayılacağım sandım o dereceydi. Ebeye yalvarıyorum nolur beni uyutun uyuşturun ameliyata alın vs diye. Ebe gayet sakin tabii tek tek cevap yapıştırıyor. Sancın olmasaydı sancı verecektik, uyuşturamayız doğum olmaz o zaman, ameliyat hiç olmaz İNGİLTERE PRENSESİ DAHİ NORMAL DOĞUM YAPTI. Sanki prenses yaptıysa biz köleler olarak yapmak zorundaymışım gibi hissettirdi sağolsun 😁 herşeye rağmen çok sevdim ebeyi ve dr u sağolsunlar, mutlu olsunlar 🎈🎈