zarifbirhanim
Bütün bunlara ek olarak bir insana bir şeyi 5 dk aralarla 3-4 defa sorduğum oluyor. Kahve yapıcam, yaparken eşime süt isteyip istemediğini 2-3 kez soruyorum mutlaka. Dün konuştuğum insanın yüzünü hatırlayamıyorum, yolda karşılaşınca aşırı derecede mahcup oluyorum. Doktora gidince neyi nasıl yapacağımı anlatıyor, daha kapıdan çıkınca unutuyorum. B12 maksimuma çok yakın benim, hamilelikte de öyleydi. Aslında hafızam çok iyidir, bir dili kelimeleri falan çok çabuk öğrenirim, çok iyi hatırlarım ama gündelik hayatta çok kafamın içinde yaşadığımdan ve dalgınlığımdan sanırım bu unutkanlık ve hayatımı artık bayağı bir kötü etkilemeye başladı. Bayağı kronik yani benimki, düzeltemezsem nöroloğa falan gitmeyi düşünüyorum. Sürekli bir şey arıyorum, sürekli. Oğluma D vitamini verdim mi kan damlasını verdim mi yaşlılar gibi sürekli not ediyorum. Siz B12nize bir baktırın derim, başka ne etkiler bilmiyorum ama genelde B12 eksikliği hafızayı etkiliyor. Eksiklik yoksa muhtemelen sizin de dalgınlıktandır 😃