Kamileyldrmm zarifbirhanim ocağın kilitlerin fişlerin herşeyin resmini çek evden çıkmadan kesin çözüm aklına takılmıyo en azından😂 ben öyle yapıyorum unutkanlık bendede var b12 eksikliğinden dediler
ikitostikannesi zarifbirhanim bende öyle eşim sabah erken gidiyor işe kapıyı kitlesede tekrar bakarım ama tekrar tekrar bıktım artık inanki 😂
zarifbirhanim ikitostikannesi Bende öyleyim geceleri kapıları camları kitlerim saat başı kalkar tekrar bakarım 😀
zarifbirhanim Deletedmom_36 Her dışarı çıkmamda fotoğraf çekerim diyip makyaj yapmam. Ve bir tane bile fotoğraf çekmeden eve dönmem 🤦♀️
Vanilya zarifbirhanim Canım B12 ve D vitamini depolarım bitmiş benimde. Bende aynı böyleyim şimdi iğne oluyorum
zarifbirhanim Vanilya Baska bir sikayetin var mi peki? Bende baş ağrısı bas donmesi çarpıntı aşırı sinir ve uyuyamama sorunu var
Deletedmom_36 zarifbirhanim peki senin makyaja ihtiyac duymayacak kadar guzel duru bir guzellige sahip olman🌸
Hygge zarifbirhanim Makyaj yapmadığınız zamam da kesin çok güzel manzaralar, fotoğraf kareleri falan çıkkyordur karşınıza değil mi? 😅 Benim hep öyle oluyor.
ikitostikannesi zarifbirhanim ahhaha bende öyle kansızlıktanmı bilmem bi sıkıntı varda yapmıyorlar sağlık ocağı bizim rica ettim yok dahada uğramıyorum
Vanilya zarifbirhanim Evet canım var kardiyoloji ye gidiyorum sürekli cihaz bağlanıyor. Nabzım normal insanlara göre son 25 saat ortalaması 110 çok yğksek. Ve kalp kapakçığımda sorun var. Bu şikayetler var. Sürekli geçmeyen baş ağrısı çarpıntı. Düzenli tedavi görüyorum artık
Betim zarifbirhanim b12 değeriniz eksik büyük ihtimalle. Solgar brewer yeast b12 kullanın hem emziriyorsanız sütünüzün kalitesi ve miktarı da artar
akidesekerii zarifbirhanim Son 10 gün içinde 2 kere anahtarı kapının üzerinde bırakmışım. Saatler sonra farkettim aldım hemen, ne kadar tehlikeli biri açıp girse içeri aklım çıkacak 🤦 Vitamin filan da kullanıyorum sanırım yorgunluktan uykusuzluktan oluyor.
zarifbirhanim akidesekerii Ayy bunu bende yapıyorum. Üstümdeki ablaya haber veriyorum, kapıdan anahtarı aliyor. Gecen bide markette unutmuşum 2 saat anahtar aradım.
ikizerkekannesi zarifbirhanim yıllardır sizin gibiyim ocak priz cam vs dışarı çıkarken foto çekiyorum yoksa bende geri dönüyorum
zarifbirhanim ikizerkekannesi Bende öyle yapayım en iyisi. İçim rahat etmiyor. Kaç kere dönüyorum eve 😊
zarifbirhanim Deletedmom_36 Teşekkür ederim. Sende cook güzelsin 💕💕 ben biraz kendimle barışık değilim. Burnumda kemik var, ona çok takıyorum kafayı
Yamikoo zarifbirhanim bende de aynı sorun var ve fotoğrafını çekiyorum mesela klimanın kapalı oldugunun üstünün fişini çektiğimin dışardayken en içimi ferahlatan bu oluyor 😬