alparslanyy Fadimeyusuf-01 silikon ucum da var onu takinca da aciyor, gigus uclarim hep catlak ve kipkirmizi
alparslanyy Meryycan manuel, dakikasıni bilmiyorum ama sut kesilince birakiyorum ara veriyorum sonra bidaha , öyle goz karari bi sure diyelim
Sareeninannesi Fadimeyusuf-01 evet dediğinizi yapıyorm ztn bazen makina bazen elimle yapabildiğim kdr sıkıp sağıp veryorm umarım geri döner memeye
Fadimeyusuf-01 Efem123 en baştan beri yoktu ucu vende silikon uçla emzirdim hiç yara sorunum olmadı şükür şimdi 5 aylık bıraktık normal emiyor şükür