Sareeninannesi öyle üzgünüm ki dün hiç mama takviyesi yapmadım demiştim ya . Gece de hiç vermedim. Gece saat başı kalktı hiç uyuyamadı doğru düzgün. Kalktıkça emzirdim ama çok az emdi. Sabah bezine baktığımda çok az bir idrar ve turunculuklar görünce başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi oldum. Sabah 90 cc mama verdim hepsini içti ve inanır mısınız keyfi yerine geldi. Şimdi de güzelce uyuyor. 15 günlükken 3400 çıkmıştı. Şimdi de 27 günlük. Evde önce kendim tartılıyorum sonra onu alıyorum kucağıma hâlâ 3400 çıkıyor. Bayram sonrası kontrolümüzü merakla bekliyorum. Bir de siz dediniz ya sütüm akıyordu diye. Benim sütüm akmıyor. Gece mama verdiğimde sabahları dolu kalkıyorum. O zaman da güzelce emebiliyor. Benimki memede huzursuzluk yapıyor sinirleniyor. sanırım süt çok az geliyor. Sadece sabahları keyifle emiyor. Bir de öğle uykusundan sonra. Ben de dinleniyorum ya sanırım ondan. Ben de soymadığı düşüncesiyle gündüz 1 kere gece yatmadan önce ve gece uykusunda mama veriyorum sadece.