Ayazefem 3790 doğum kilosu 2 aylık 6100 gr boyu 59 cm di boydan kurtardı kiloyu demişti dr umuz şuan 3 aylık 7 kilo 62 boy çıktı dr u değiştirdim oda mamayı kaç kere veriyorsun 5 6 90 cc ye alışık elim ama bazen hepsini içmiyor bazen içiyor dedim isterse yine yaptığımda oluyor 120 cc toplam dedim sütüm yok çünkü yarın yine aşı var sormak azalttınmı diye kara kara düşünüyorum bende ne dicem kadına diye çünkü açken ne uyuyor ne gülüyor huysuz ağlıyor sütümde doldu taştı aktı hiç yaşamadım 2 takviye önerdi salıdan beri içiyorum ama gene de çok etki görmedim 🤦🏼♀️