Yusufali06 E_doga o zaman maşallah sütünüz yaramış güzel kilo almış. Şmdi çok kilo aldı diye diyet mi yapsın bebiş 😅 sadece anne sütü alıyor zaten mama olsaydı azaltırdınız
Tabis2020 E_doga anne sütüyle olduysa bişey olmaz 🐣 Maşallah 🧿 Zaten hareketlenince gidiyor kilolar benim kızım sekiz aylık kilo alımı çok yavaşladı çünkü bi dakika durmuyor emekleyerek koşuyor resmen
Yagmur76 MiracAlpinveUmutunAnnesi 01 bızede doktor aynı şekilde demıstı 2aylıkken 6100gr Dı yasıtlarına gore cok ıyı kılosu anne sutu den bısey olmaz zaten 5aylık ken gıdıyor dıyolar hareketlenıyo cocuk bızımkı suan 3aylık kontrolde 7100kg suan 3ay 15 gunluk ama 15gun dur ıstah fazla yok ve cok hareketlendi normal de ayda 1000 1500arası alırdı. bu ay bence daha az alıcak bızede herkes tombiş zayıflar dıyodu nazar deger dıye napıyım cocugu acmı burajıyım dıyorum bu lafı dıyen herkese o yuzden hıc umursama 🙏🤪
ikizbabymom E_doga boyu baya uzunmuş maşallah orantılıdır bebek.Etrafa ne kendimizi ne bebeğimizi beğendiremeyiz zaten illa bi kulp bulurlar
Splash-Splash-Love E_doga Sadece anne sütü alıyorsa sıkıntı yok. Benim bebeğim 6 aylıkken 6 kgdı maşallah 😂
AliK E_doga benim oğlum da 2 ay kontrolunde 6750 kg idi sadece anne sütü 😊 giderek yavaşlıyor zaten kilo alımı bence sıkıntı yok doktorumuz da gelişimi çok çok iyi diyo
E_doga Herkese teşekkür ederim aydınlattınız sağolun. Amacın kıyas değildi lütfen yanlış anlaşılmasın benim durumumdaki annelerin tecrübelerinden faydalanmak istedim .. ilginiz için sağolun.