Öncelikle merhabalar. Kızımı tek başıma bakamadığım içim bir süredir memleketteyim. 2. Ay aşılarını dün yaptırdım kilo ve boya da bakıldı. Hemşire kilosunun fazla olduğunu söyledi. Zaten etrafımdaki insanlarda sürekli fazla deyip duruyor. Kendi rutin doktor kontrolümüze daha var. Kızım 60 cm ve 6600 kilo . Babası ve ben boylu kalıplı insanlarız. Sizce çok mu fazla? Sadece anne sütü alıyor