yigitinanneesii Kızlar 3 gün önce sezeryanla doğumum gerçekleşti ve sütüm gelmedi.bebeğimi Emziriyorum ama sütün gelmediğini anlaşınca memeyi atıyor. Şırıngayla yandan veriyoruz, biberonla da veriyoruz. Su, rezene çatı vs denedim. Başka önerisi olan var mı ?
Kadifemsii yigitinanneesii kayısıyı kaynatıp blenderdan geçirdim onu içtim çok etkili olduğuna inanıyorum eşiniz kuru kayısı alsın yapın sizde eminin artacaktır
Agustosbocegi yigitinanneesii kuru dut hiç bir şey yapmadan öyle çerez gibi ye 5-6 tane (aşırıya kçma beni mastit yapıyoduda) bi de dere otu bol bol ye inşallah sende oe işe yararlar
Kadifemsii yigitinanneesii kayısıyı temizce yıkayıp 15 dk kaynattım daha sonra blenderden geçirdim soğuyunca su ekleyip şişelere doldurdum yani meyvesuyu yaptım . Malatya pazarlarında satılan doğal kurutulmuş kayısılardan aldım
Nesibe92 yigitinanneesii aynisini bende yaasadim pompayla sag bir kac defa o zaman gelir insallah benim oylelikle geldi
F_e_t645 yigitinanneesii bnmde çok çok azdı yemek yedim meyve suyu içtim uyudum şimdi mama vermiyorum uyumak çok etkili tabi reszeneyi çok içtim su gibi iciyordum
N7rmn @yigitinanneesii canım merhaba , aynı sorunu bende yaşadım. O zaman bol bol incir hurma yedim. Günde 2 3 kere rezene çayı tükettim. Humana emziren anneler için çayı var günde 2 kere onu kullandım. Eczaneden süt artırıcı damla almıştım birde adını hatırlayamadım ama her eczanede vardır zaten, onu da günde 2 kere tükettim.Her gün bunları sırayla kullandım ve duşa girip sıcak su ile bol bol göğüslerime masaj yaptım.Bol Bol tentene temas yapın bebişinizle 😊en en önemlisi de sakın sütüm gelmiyor yetmiyor diye stres yapma 😘 umarım sende faydasını görürsün. Bol bol sütün olur inşallah 🙏🏻