Kizlar bize 2. Ayda verem asjsiyla birlikte rota asisida verildi 3. Ayda 2. dozu olacak dedi drumuz ozelde yaptiriyorum ben asilarini bildigim ve burda okuduğum 2 ay arayla oluyor asi bizim gibi2. Ve 3. Ayda olanlar varmı bu arada gecen ay oldu 190 lira verdik ikinci dozuda 190mis