Ayycann ayni benim kaynanam. 3 aylikken neden basmıyor diyordu 6 aylikken neden kilo alm8yor sonra neden hala emeklerimiyor sonra zayif mi sonra neden konuşmuyor bitmiyor. Ben hiç takmadım. Birde şu var. Bizim mahallede bilmem kimin kızı maşallah çok kilolu yada yürüyor seninkinden küçük 😀 ben bu gelişim olayını hiç kafama takmıyorum kardeşim sana da tavsiye ederim. Bir sorun var ise cocuk kendini belli ediyor 😀