Hay sinir geliyp bana da ya saha benimki 5 aylık yok şunun çocuğu dönüyomuş yok diş çıkarmış yok sürünüyormuş ya ne bu yarış Allahın gücüme gidermi diye düşünmüyolarmı hiç ayağı var diye şükret ya kendi var bi şükret ya 2 sene bekledim ben bunu, olmayan napsın yazık değil mi nefret ediyorum gerçekten bu kıyaslardan da sürekli bi eleştirmelerden de aynı fabrika çıkışlı robot mu bunlar gerizekalı