Meva0407 Melisuraz hayır anne sütü sadece çok ağladğı zaman sağdığım sütleri biberonla veriyorum biraz sakinleşiyor ama bugünde aşırı huysuz huzursuz ağlıyor
DamlaKardelen_ 4rife_k aynı durum bizde de var mama takviyesi yapıyprum biberonla onu içerken bile ağlıyor anca sancısı yokken güzelce hem memeyi emiyor hem biberonu
4rife_k DamlaKardelen_ aynen öyle hiç mama takviyesi yapmadım ama en fazla sütümü sağıp biberon ile verdim yoksa hep sakinleştirip emzirdim
Aralidnak Melisuraz atak haftasında olabilir benim de bebeğim iki ay iki günlük. Emzirmeye çalışın 3 saatte bir ardından sağdığınız sütü verin üzerine 30cc mama yeterli gelir
Alin6272 Melisuraz canım aynı durumdayız uyku sersemiyken emiyor sonra 2 saate bi 60cc mama içiyor çok zorladım ama aç kalmasına hem dayanamıyorum hem asla susmadan ağlama nöbeti geçiriyor