Melisuraz Merhabalar benim gibi olan var mı 2 aylık beneğim emmiyor, gece belki 10 dk uykuluyken gündüzde 2-3 dk sonra mecbır mama veriyorum mama ile besleyen var mı ? Sütü sağıyorum 90 cc çıkıyor ama doyurmuyor sanırım
Taze-Anne28 Melisuraz bebek emdikçe süt gelir bide 2 dk çok az. Memeyi boşaltsın ki o meme tekrar süt dolsun. Hemde memeyi boşaltmazsa süt kanallarınız tıkanıp mastitte olma olasılığınız olur. Mamayı biberonla vermeyin bide. Meme reddine sebep oluyor bebeğe kolay geliyor biberon memeyi istemiyor
Nisanannesi1 Melisuraz bizde de aynı durum mama asla vermiyorum aç kalıyor yine vermiyorum. Aç kalınca güzelce bir emiyor. Emmek istemezse biberonla süt sağıp veriyorum. 2-3 dakika anca emiyor memeyi Oda ona yetiyor kilo verirse mama öyle dedi doktor oyuzden kilo vermiyor gelişimi iyi içtiği yeter. Bence çok erken mamayı kesmelisiniz
Melikeeeecansuu Taze-Anne28 memeden az az gelıor bıberonda cok geldıqı ıcın bıberon ıstıyor sureklı haklısınız
Melisuraz Taze-Anne28 hiç bir şekilde memeyi almıyor ağlıyor yedirmedim bıraktım memeyi alsın diye yok okadar saat ağladı yinede almadı memeyi bı durumda ne yapalım ?
mom24532 Taze-Anne28 pardon birşey sorabilir miyim silikon göğüs ucu kullanıyorum göğüs ucum olmadığından biberon kullanımı yine meme reddine sebep olur mu
Melisuraz Nisanannesi1 aç kalımca ağlıyor durmuyor malesef zaten sarılık olduğu için 20 gün hastanede biberon ve mamayla zaten beslendi bi alışmışlık bar süt sağıp biberonla veriyorum ama oda günde 2 defa anca doluyır sonuçta
Nisanannesi1 Melisuraz aynen bizde sarılık oldu orda alıştı biberona sağıyorum ama sık değil. Ağlayınca avutmaya çalışıyorum sakinleşince emziriyorum. Sakinleştirmeyi deneyin
Meva0407 Bugün bende aynı şeyi yaşıyorum bçmemeye yaklaştığı anda ağlamaya başlıyor biberonla içiyor sıcaklardanmı oluyor bilmiyorum çok zor o ağladıkça benimde ağlayasım geliyor
Melisuraz Meva0407 bende öyleyim gerçekten ağlıcam artık çok kötü hissetmeye başladım çok moralim bozuluyor, napcaz bilmiyorum mama mı veriyorsunuz dizde
Meva0407 Melisuraz hayır anne sütü sadece çok ağladğı zaman sağdığım sütleri biberonla veriyorum biraz sakinleşiyor ama bugünde aşırı huysuz huzursuz ağlıyor
Taze-Anne28 mom24532 valla bilemiyorum olabilir bence. Çünkü biberonda efor sarfetmeden süt geliyor ama memede çekmesi gerekiyor. Bu da zor geldiğinden biberon kullananlar memeyi istemiyor. Bende emzik kullanıyorum ama biberon korkumdan dolayı ilk 6 ay vermeme taraftarıyım
Gulenes Melisuraz canım şöyle diyim ilk başta emmeyen bebek sonrada emmiyor giderek istemiyor yani benimki emiyordu beni ilk baştan beri ancak sütüm ile doymuyordu yani bende mama takviyesi yapiyordum hala yapıyorum mama takviyesi ni arttırdım hayliyle büyüdüğü için daha fazla doymamaya başladı ve sütüm de giderek azalıyor ya bi kısacası emmek istemeyen bebek ne yaparsan yap emmiyor mecbur mama vereceksin çocuk aç kalmamalı. Sen genede memeni sun emmezse mama ver daha küçük
Melisuraz Gulenes öyle yapıyorum geçen sütümü sağdım 100 cc felan çıktı ama doymadı sütüm doyurmuyor mu diye düşünüyorum bende
4rife_k Benim de 2 aylık oğlum var gaz sıkıntısından dolayı Emmiyor. Sğrekli masajla gazı çıkarınca emiyor. Gaz sıkıntısı olabilir mi?
DamlaKardelen_ 4rife_k aynı durum bizde de var mama takviyesi yapıyprum biberonla onu içerken bile ağlıyor anca sancısı yokken güzelce hem memeyi emiyor hem biberonu