Yazan vardır belki okuyamadım yorumları bebiş durmadığı için. Nurse harveysın damlasını kullanmıstım cok ıse yaramıstı. Her gun aynı saatlerde kullanmanız gerekıyor gunde ıkı yahut uc defa kullananlar var 10 ar damla verıyrdum ıse yaramıyrdu 13-14-15 damla seklınde arttırıp vermıstım bıraz faydası olmustu. Ama asıl faydayı şurubundan gordum colex olan. Onu da 5 er ml dıyorlar ama 1 ml ıle başlayın derım duruma gore arttırırsınız. Ben 2-2,5 ml falan verıyordum yanlıs hatırlamıyrsam. 5 ml ı bırden verınce kusan bebekler oluyor azar azar gunde 4-5-6 defa vermenızı tavsıye ederım duruma gore arttırıp azaltırsınız sonrasında da. Duzenlı olmalı yalnız saat saat ayarlayın,Metsıl kullandım ise yaramadı bıogaıa(bagırsak duzenleyıcı bakterı barındırıyoryanlıs bılmıyorsam) işe yaramamıstı. Bunlrı onerırım bır de gunde 1 cay kasıgı hakıkı zeytın yagı verdıgımız oluyordu tabı ılk zamanlr emın olamadık daha az vermıstık. Saglıkla buyusun bebısınız🙏🏻🌺😇